הגר"מ מאזוז תוקף: "החינוך החילוני – פשט רגל לגמרי"

    "כל מי ששם את בנו בחינוך לא דתי שיידע מה יהיה הסוף שלו. וזה הרבה יותר גרוע ממה שאתם חושבים. כי אתם לא יודעים איפה הם יהיו ולאיזה שאול תחתית הם יתדרדרו. החינוך החילוני פשט את הרגל"
    דוד לזר 8 Comment on הגר"מ מאזוז תוקף: "החינוך החילוני – פשט רגל לגמרי"

    ראש ישיבת 'כסא רחמים', הגאון רבי מאיר מאזוז, תקף בחריפות את החינוך החילוני בישראל • "בבית ספר חילוני, אם המורה יתן לתלמיד ציון פחות מ-8, אחר כך הוא יחזור לאוטו שלו ויראה את כל הגלגלים מפונצ'רים"

    מרן הגר"מ מאזוז צילום: Flash90
    "כל מי ששם את בנו בחינוך לא דתי שיידע מה יהיה הסוף שלו. וזה הרבה יותר גרוע ממה שאתם חושבים. כי אתם לא יודעים איפה הם יהיו ולאיזה שאול תחתית הם יתדרדרו. החינוך החילוני פשט את הרגל"
    9:30
    01.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on בלינקן להרצוג: "הסיבה היחידה שאין עסקה היא בגלל חמאס"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש ישיבת 'כסא רחמים', הגאון רבי מאיר מאזוז, תקף בחריפות את החינוך החילוני בישראל, ואמר בשיעורו כי "החינוך החילוני של היום – פשט רגל לגמרי".

    שיעורו של ר"י 'כסא רחמים' הובאו בסוף השבוע ב'בית נאמן', עלון המלקט באופן את שיעוריו השבועיים של הגר"מ מאזוז, "החינוך הוא חשוב עד מאוד", אמר בתחילת דבריו, "לפני שלוש שנים עברתי ניתוח בברך ימין אצל ד"ר סנדלר – לא ששמו סנדלר, אלא שהוא סנדלר ולא אורטופד, מה לעשות- אבל לא אגיד לכם את השם שלו, והייתה שם אשה אחת ג'רבאית משלנו, והבן שלה קוראים לו 'יהונתן', איך אני זוכר? כי היא אמרה לי שרוצים לגרש אותו מהתיכון שלו, אמרתי לה: "יעלה ויבוא", יב"א ראשי תיבות 'יהונתן בן אילנית'".

    הרב מאזוז המשיך לספר: "שאלתי אותה: באיזה בית ספר הוא לומד?, אמרה לי: "בבית ספר ממלכתי", למה? לא יודע. אז היא ביקשה ממני להתפלל עליו שלא יגרשו אותו מבית הספר. אבל לדעתי, יותר טוב שגרשו אותו משם וימצא מקום אחר. כי העולם חושבים שעל ידי ששמים את בניהם ב"ממלכתי" זה מקדם אותו בחיים בשכל ובמדע, אבל רבותי, היום החינוך החילוני פשט את הרגל לגמרי".

    "ולכן", סיכם הרב מאזוז, "כל מי ששם את בנו בחינוך לא דתי שיידע מה יהיה הסוף שלו. וזה הרבה יותר גרוע ממה שאתם חושבים. כי אתם לא יודעים איפה הם יהיו ולאיזה שאול תחתית הם יתדרדרו. החינוך החילוני פשט את הרגל", הדגיש שוב ר"י 'כסא רחמים'".

    "היה מעשה בשני ילדים בגיל 6 בבית ספר חילוני שרבו בינהם, ואחד מהם לרח עיפרון ועיוור לחבירו את העינים. וכי אפשר להעניש אותו? אי אפשר כי זה ילד קטן. אבל כל זה קרה כי אין חינוך, וכי אם המורה יתן לתלמיד ציון פחות מ-8, אחר כך הוא יחזור לאוטו שלו ויראה את כל הגלגלים מפונצ'רים. וכל זה קורה כי אין כבוד, אנחנו חיים בדור איום ונורא, דור של שיגעון שהורגים אחד את השני על מקום חנייה, ולכן אין ערובה שהבן שלך יהיה בן אדם אלא רק אם ילמד של תורה ושל דרך ארץ", הוסיף הרב מאזוז לתקוף.



    8 תגובות

    מיין תגובות
    1. 8

      לכבוד הרב אני לא מזלזל בכבודו אבל אם בבחירות האחרונות שנזרקו 4 מנדטים שרובם מהציבור החרדי והיה כוח יותר גדול לחזק את החינוך האמיתי ובמעשה של איבות הכוח מחזק בכך את אותו חינוך ללא חינוך.. ושוב לא מזלזל ברב..

      1. מי אתה בכלל שאתה תגיב בכלל לרב מזוז ולא משנה מה הדעה הפוליטית שלי או שלך

      2. אבל כל הפרשנים החרדים ואנשי ש"ס ובכללם מר דרעי אמרו שהם לא לקחו מהציבור החרדי כלום.

      3. ושהיה לש"ס 17 מנדטים היה שינוי בחינוך ולכתב היקר הרב לא תקף הרב דיבר

        1. באותו זמן בשס היה מי שהצבעת בשבילו ביחד אז בבקשה פנה לכסא רחמים ותגיש לשם את הבקשה

      4. אם השכלת לקרוא לזה 4 מנדטים, אז שתבין כמה היה כפסע להכניס עוד 4 מנדטים לכוח החרדי בכנסת הוי אומר 7+6+4= 17 מנדטים, בגלל מלחמה מטופשת ואווילית של ש"ס ביחד, ואי אפשר מלבורח מזה, ביחד התמקד כל הקמפיין המלוכלך. ובגלל הזיופים האווילים של ש"ס, הציבור החרדי פספס עוד ארבע מנדטים, יש לך שאלות שלח למשרד הפנים ותשאל למה עשיתם את המלחמה המכוערת הזו!
        ושוב לא מזלזל בך, ואם אתה מעריך את גדולתו של הרב אז אתה מבין שלא אנחנו נכתיב לגדולי ישראל מה לעשות, הגר"מ מאזוז לא מוכן לתת קול לפוליטקאי שהוא לא סומך עליו, ביקש נציגים שפויים שסומך עליהם, לא קיבל, אז הוביל מההלך לגייס עוד קולות לציבור החרדי מהציבור הדת"ל. כלאס מהמלחמה המכורעת והבריונית. תניחו לרב מאזוז ךלנפשו, תנו לצמיבור להתפכח ולראות היכן ההנהגה הרוחנית השפויה והעצמאית.

        1. בקשר לקמפיין זה שקר וכזב יחד כל הקמייפן היה רק על הגב של שס בעוד שס היה שקופים ועוד כמה שטיות אבל לא רק נגד יחד.
          ואני מסכים שלא אנחנו נגיד לגדולי ישראל מה לעשות.. אבל אל תשכח שיש עוד הרבה גדולי ישראל והאמת רובם מחוץ שנמצאים בצד של שס וגם כאלו שהיו עם יחד חזרו לשס שכחצר הרב אבר'גל ועוד.. אז כל אחד יעשה כרבותיו בלי לפגע בצד השני. ונמאס כבר לשמוע כל הזמן דברים נגד שס יש שם גדולי ישראל והם יחלטו.. אז למה כל פעם מלחמה חדשה ולהכפיש את השני תשמעו לרב שלכם וזהו…

    2. 7

      נכון ההוא בתגובה ה-3 צודק החרדים לא הצביעו לישי רק המקורבים לו ולרב מזוז זה בסדר מה שירד לש"ס זה היה המסורתיים שעזבו לליכוד אחרי שראו את המחלוקת המזעזעת שהיתה זה בסדר ש"ס בבחירות הקודמות נשארה ספרדים שומרי התורה בארץ ישראל [7 מנדטים רובם הגדול חרדים]ואל תדאגו היא עוד תעלה מרן רבינו עובדיה למעלה מתפלל בעדנו ש"ס תיהיה חזקה ותמשיך לעלות בהנהגת חכם שלום וחברי מועצת חכמי התורה! ומי שעזבו לליכוד עוד יחזור